Tak zaczynaliśmy

Celem naszego projektu jest rozpowszechnianie, profesjonalizacja oraz zrównanie esportu ze sportem tradycyjnym (na poziomie akademickim). Obecnie esport jest coraz bardziej dostrzegany w Polsce i na świecie!

Nasz pomysł kierujemy do jednej z największych grup graczy w Polsce – studentów. Inicjatywa stworzona została przez studentów Wyższej Szkoły Informatyki Stosowanej i Zarządzania w Warszawie, przy wsparciu władz tej uczelni. 

Krótko o samym projekcie: 

 


 

Głównym założeniem projektu jest organizacja i zarządzanie zawodami ligowymi rozgrywanymi w gry najpopularniejsze gry online, w których współzawodniczyły będą ze sobą drużyny składające się ze studentów – reprezentantów swoich uczelni.

 

Poznaj naszą historię!

Z każdym miesiącem rozwijamy się coraz prężniej. Już teraz, porównując stan naszej organizacji podczas edycji pilotażowej do aktualnego, można być zaskoczonym. Z ekipy 15 warszawskich studentów, ewoluowaliśmy w ponad 40 osobowy, interdyscyplinarny zespół o ukształtowanej strukturze i wypracowanych schematach działania. Do naszego składu dołączyły także osoby z różnych rejonów Polski, a to wszystko w zaledwie… 7 miesięcy!

Poniżej oferujemy bardziej szczegółowy opis naszego istnienia – poznajmy się!

Początek

Czerwiec 7, 2016

Pomysł na międzyuczelniane zawody esportowe między kilkoma zaprzyjaźnonymi uczelniami na sczeblu samorządów studenckich

Prezentacja

Październik 16, 2016

Prezentacja idei na V Zjeździe „Forum Uczelni Niepublicznych” innym samorządom studenckim – badanie zainteresowania

Prezentacja

Październik 27, 2016

Przedstawienie projektu przed samorządem studenckim WIT oraz zaproszenie na pierwsze spotkanie zespołu projektowego.

Inicjalizacja projektu

Listopad 9, 2016

Pierwsze zebranie zespołu projektowego

Ustalenie ram projektu

Marzec 14, 2017

Opracowanie założeń ramowych projektu oraz identyfikacji wizualnej

Patron – WIT

Kwiecień 21, 2017

Pozyskanie wsparcia z uczelni dla realizacji projektu – WIT zostaje patronem honorowym ALOG

Utworzenie spółki

Czerwiec 26, 2017

Wybranie formy prawnej i założenie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością – organizacja nabrała pełnej niezależności

Portal

Wrzesień 12, 2017

Pierwsze uruchomienie portalu do zarządzania rozgrywkami ligowymi

Uczelnie

Październik 12, 2017

Nawiązanie współpracy z 13 uczelniami z całej Polski – z każdą uczelnia został podpisany list intencyjny

Partnerzy medialni

Styczeń 24, 2018

Współpraca z pierwszymi partnerami medialnymi – Gaming Society, Blizzone, Skuteczny Samorząd

Patronat PSRP

Marzec 14, 2018

Pozyskanie patronatu Parlamentu Studentów Rzeczypospolitej Polskiej

Pierwszy sponsor

Marzec 27, 2018

Nawiązanie współpracy z pierwszym sponsorem – Kompania Informatyczna

Zakończenie sezonu 0

Czerwiec 28, 2018

Zakończenie sezonu 0 – rozgrywek pilotażowych ALOG

Podsumowanie

Lipiec 18, 2018

Podsumowanie ligi, wypłacenie nagród i rozpoczęcie przygotowań do rozgrywek zasadniczch

Zespoły regionalne

Październik 16, 2018

Założenie pierwszych zespołów regionalnych ALOG

Wyróżnienie

Październik 26, 2018

Wyróżnienie komisji branżowej PSRP „Forum Uczelni Niepublicznych” za wkład w integrację studencką.

Nominacja PSRP

Listopad 24, 2018

Nominacja przez kapitułę PSRP w konkursie ProJuvenes w kategorii „Innowacja Studencka”. Ostatecznie zajęte drugie miejsce.

Rozbudowa

Grudzień 28, 2018

Rozbudowa portalu – wprowadzenie zasadniczych zmian w systemie rozgrywek